دوره درسطح كارداني مدیریت بازرگانی
اداره سازمان های بازرگانی، صنعتی و دولتی با ابعاد مختلف آن بدون بهرهگیری از دانش بازرگانی و دسترسی به اطلاعاتی که در امر تصمیم گیری لازم است امکان پذیر نیست. لذا این وظیفه موسسات آموزشی است که اولا کارشناسان و مدیران آینده این سازمان ها را برای قبول مسئولیت آموزش دهند. ثانیاً محققین و پژوهشگران را آماده کنند تا بتوانند مسائل و مشکلات راه حلهای صحیح و منطقی پیدا کنند. با توجه به نیاز صنایع و شرکتها به مشاغلی در زمینه امور بازرگانی مانند خرید و فروش، آموزش نیروی انسانی کارآمد به صورت علمی- کاربردی در این تخصص احساس ميشود؛ از این رو برنامه آموزشی دوره کاربردی بازرگانی با توجه به اهداف فوق طراحی شده است. - مخاطبین دوره
مدیران وکارشناسان: بازرگانی، تدارکات و خرید داخلی، خرید خارجی، بازاریابی، فروش وصادرات
-
هدف دوره
هدف این دوره آموزش افرادی است که پس از گذراندن دوره، وارد بازار کار شده و توانایی لازم برای احراز مشاغلی در زمینه بازرگانی را در شرکت ها و سازمان های صنعتی، بازرگانی و دولتی داشته باشند و قسمتی از نیاز جامعه را تامین کنند.
-
ویژگی های برجسته
دانش آموختگان دوره مقدماتی کاربردی بازرگانی با اطلاعاتی که در زمینه های مختلف بازرگانی و بازاریابی، روابط انسانی، امور مالی و اقتصادی پیدا می کنند، به خوبی می توانند در نقش کارمند در سازمان های بازرگانی، صنعتی و دولتی به کار اشتغال ورزند .
انتظار میرود که این دانش آموختگان پس از کسب تجربیات کافی بتوانند مسئولیت های بیشتری مانند سرپرستی را نیز در سازمانها و شرکتها عهده دار گردند.
علاوه بر این دانش آموختگان این دوره می توانند در کارهای پژوهشی و تحقیقاتی که امروزه در موسسات بزرگ از اهمیت زیادی برخوردار است؛ همکاری نمایند.
-
طول دوره
2سال معادل 4 ترم -39 واحد درسی و 624 ساعت آموزشی
-
شرایط شرکت در دوره
تكميل و ارسال فرم اعلام آمادگي
داشتن حداقل دیپلم
پذیرفته شدن در آزمون علمی و مصاحبه ورودی
دارا بودن شرایط عمومی
-
مدرک دوره
به دانش آموختگان دوره مطابق شرایط سازمان مدیریت صنعتی، گواهینامه دوره عالی مدیریت بازرگانی در سطح کاردانی اعطا خواهد شد.
-
تماس با مسئولین دوره