دوره درسطح كارداني مدیریت بازرگانی

اداره سازمان های بازرگانی، صنعتی و دولتی با ابعاد مختلف آن بدون بهره­گیری از دانش بازرگانی و دسترسی به اطلاعاتی که در امر تصمیم گیری لازم است امکان پذیر نیست. لذا  این وظیفه موسسات آموزشی است که اولا کارشناسان و مدیران آینده این سازمان ها را برای قبول مسئولیت آموزش دهند. ثانیاً محققین و پژوهشگران  را آماده کنند تا  بتوانند مسائل و مشکلات راه حل­های صحیح و منطقی پیدا کنند. با توجه به نیاز صنایع و شرکت­ها به مشاغلی در زمینه امور بازرگانی مانند خرید و فروش، آموزش نیروی انسانی کارآمد به صورت علمی- کاربردی در این تخصص احساس ميشود؛ از این رو برنامه آموزشی دوره کاربردی بازرگانی با توجه به اهداف فوق طراحی شده است.
  • مخاطبین دوره
    مدیران وکارشناسان: بازرگانی، تدارکات و خرید داخلی، خرید خارجی، بازاریابی، فروش وصادرات
  • هدف دوره
    هدف این دوره آموزش افرادی است که پس از گذراندن دوره، وارد بازار کار شده و توانایی لازم برای احراز مشاغلی در زمینه بازرگانی را در شرکت ها و سازمان های صنعتی، بازرگانی و دولتی داشته باشند و قسمتی از نیاز جامعه را تامین کنند.
  • ویژگی های برجسته
    دانش آموختگان دوره مقدماتی کاربردی بازرگانی با اطلاعاتی که در زمینه های مختلف بازرگانی و بازاریابی، روابط انسانی، امور مالی و اقتصادی پیدا می کنند، به خوبی می توانند در نقش کارمند در سازمان های بازرگانی، صنعتی و دولتی به کار اشتغال ورزند . انتظار می­رود که این دانش­ آموختگان پس از کسب تجربیات کافی بتوانند مسئولیت های بیشتری مانند سرپرستی را نیز در سازمانها و شرکت­ها عهده دار گردند. علاوه بر این دانش­ آموختگان این دوره می توانند در کارهای پژوهشی و تحقیقاتی که امروزه در موسسات بزرگ از اهمیت زیادی برخوردار است؛ همکاری نمایند.
  • طول دوره
    2سال معادل 4 ترم -39 واحد درسی و 624 ساعت آموزشی
  • شرایط شرکت در دوره
    تكميل و ارسال فرم اعلام آمادگي
    داشتن حداقل دیپلم
    پذیرفته شدن در آزمون علمی و مصاحبه ورودی
    دارا بودن شرایط عمومی
  • مدرک دوره
    به دانش­ آموختگان دوره مطابق شرایط سازمان مدیریت صنعتی، گواهینامه دوره عالی مدیریت بازرگانی در سطح کاردانی اعطا خواهد شد.
  • تماس با مسئولین دوره