دوره درسطح كارشناسي ناپيوسته مديريت بازرگاني
اداره سازمان های بازرگانی، صنعتی و دولتی با ابعاد مختلف آن بدون بهرهگیری از دانش بازرگانی و دسترسی به اطلاعاتی که امر در امر تصمیم گیری لازم است امکان پذیر نیست. لذا این وظیفه موسسات آموزشی است که اولا کارشناسان و مدیران آینده این سازمان ها را برای قبول مسئولیت آموزش دهند. ثانیاً محققین و پژوهشگرانی را تربیت کنند که بتوانند مسائل و مشکلات راه حلهای صحیح و منطقی پیدا کنند. با توجه به نیاز صنایع و شرکتها به مشاغلی در زمینه امور بازرگانی مانند خرید و فروش، آموزش نیروی انسانی کارآمد به صورت علمی- کاربردی در این تخصص احساس میشود؛ از این رو برنامه آموزشی دوره کاربردی بازرگانی با توجه به اهداف فوق طراحی شده است. - مخاطبین دوره
مدیران و کارشناسان امور بازرگانی، تدارکات و خرید داخلی، خرید خارجی، بازاریابی، فروش و صادرات
-
هدف دوره
هدف این دوره آموزش افرادی است که پس از گذراندن دوره، وارد بازار کار شده و توانایی لازم برای احراز مشاغلی در زمینه بازرگانی را در شرکت ها و سازمان های صنعتی، بازرگانی و دولتی داشته باشند و قسمتی از نیاز جامعه را تامین کنند.
-
ویژگی های برجسته
-
طول دوره
2 سال، معادل 4 ترم، 37 واحد درسي و 592 ساعت آموزشي.
-
شرایط شرکت در دوره
تكميل و ارسال فرم اعلام آمادگي
دانش آموختگان دوره کاردانی بازرگانی سازمان مدیریت صنعتی، دوره علمی- کاربردی و کاردانی های رشته های مرتبط با امور بازرگانی
پذیرفته شدن در آزمون علمی و مصاحبه ورودی
-
مدرک دوره
به دانش آموختگان دوره مطابق شرایط سازمان مدیریت صنعتی، گواهینامه دوره عالی در سطح کارشناسی ناپیوسته مدیریت بازرگانی اعطا خواهد شد.
-
تماس با مسئولین دوره