مراسم آشنایی با دانشگاه ویژه دانشجویان جدیدالورود

 

 

مراسم آشنایی با دانشگاه ویژه دانشجویان جدیدالورود

به گزارش روابط عمومی دانشگاه: روز سه‌شنبه 30 مهر 1398 مراسم آشنایی با دانشگاه ویژه دانشجویان جدیدالورود با حضور مسئولین و جمعی از دانشجویان جدیدالورود این دانشگاه برگزار شد.

در این مراسم رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان کرمانشاه ضمن خیرمقدم به دانشجویان جدیدالورود به معرفی ماهیت و ماموریت‌های دانشگاه جامع علمی‌کاربردی پرداخت.

دکتر مزدک رادملکشاهی خطاب به دانشجویان جدیدالورود گفت: دانشگاه جامع علمی کاربردی دانشگاهی شغل محور است و شما دانشجویان پس از اتمام تحصیل در این دانشگاه مهارت محور می‌توانید کسب و کار راه‌اندازی کنید.

دکتر رادملکشاهی ادامه داد: دانشگاه جامع علمی کاربردی و دانشگاه فنی و حرفه‌ای متولی آموزش‌های مهارتی در سطح آموزش عالی کشور هستند، اما این آموزش‌ها در دانشگاه فنی و حرفه‌ای بصورت آموزش‌های عام و در دانشگاه جامع علمی‌کاربردی بصورت آموزش‌های خاص است.

رییس دانشگاه علمی کاربردی استان کرمانشاه در پایان سخنان خود با آرزوی سلامتی و موفقیّت برای دانشجویان جدیدالورود از آنها خواست تا ضمن تلاش در دوران تحصیل، قدر لحظات حضور در دانشگاه را بدانند.

مراسم آشنایی با دانشگاه ویژه دانشجویان جدیدالورود دانشگاه علمی کاربردی استان کرمانشاه در محل کاروانسرای عباسی واقع در محوطه تاریخی بیستون توسط دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمانشاه  برگزار شد، این مراسم با برگزاری مسابقه ورزشی دارت و بازدید از آثار تاریخی همراه بود.

 

IMG_9605.JPG

xsxsx.jpg